سایت ویژه

هرآنچه که نیاز دارید در این سایت پیدا می کنید

آشنایی با غذای گربه Friskies

غذای گربه در حفظ سلامت عمومی بدن و افزایش طول عمر آن ها تاثیر چشمگیری دارد. در ادامه این مطلب هر چیزی که در مورد غذای گربه می خواهید بدانید ذکر شده است.

اگر شما از گربه نگهداری می کنید، باید بدانید که غذای مصرفی آن ها، بیش از آن چیزی که فکر می کنید بر زندگیشان تاثیر می گذارد. گربه های نژادهای مختلف و یا حتی گربه های یک نژاد در سنین مختلف، نیازهای غذایی متفاوتی دارند که اگر به صورت مناسب برطرف نشوند، سبب بروز مشکلات بسیاری برای آن ها خواهد شد.

باقی مانده غذای شما، شیری که داخل یخچال به مدت چند روز مانده و یا حتی کنسرو ماهی غذای کافی و مناسبی برای گربه نیستند. آن ها نیازهایی غذایی خاصی دارند که باید توسط انواع مختلف غذا که متناسب با نیازهای بدن گربه باشد، رفع شود.

همان طور که می دانید گربه ها در طبیعت از گوشت برای تغذیه استفاده می کنند. آن ها حیوانات کوچک تر از خودشان مانند موش، خرگوش، سنجاب و پرندگان را شکار می کنند و از گوشت آن ها تغذیه می کنند.

گربه ها ذاتا گوشت خوار هستند. آن ها برای زندگی به میزان بالایی از پروتئین نیاز دارند. به طور کلی غذای گربه باید حاوی مقادیر بالایی از پروتئین باشد تا بتواند نیازهای این موجودات را رفع کند.

خصوصیات غذای گربه

غذای مناسب برای گربه ها غذاییست که بیشترین میزان شباهت را با غذای آن ها در طبیعت داشته باشد. سازمان کنترل غذا و داروی آمریکا (AAFCO) استانداردهایی را برای غذای مناسب گربه ها تعیین کرده است. این سازمان طبق معیارهایی که بسیار دقیق تعریف شده است، تعیین می کند که کدام غذا یا دارو برای استفاده ی کوتاه مدت و یا بلند مدت حیوانات خانگی مناسب است.

معرفی غذای گربه Friskies

کمپانی فریسکیز ( Friskies ) یک شرکت تولید غذا برای گربه و سگ است و در ابتدا کار خود را با فعالیت برای گربه ها آغاز نمود. این کمپانی تحت نظارت شرکت نستله پورینا پت کر (Nestlé Purina PetCare) فعالیت می کند و بخشی از این کمپانی و از شرکتهای تابعه نستله محسوب می شود. این کمپانی قوطی های غذاهای مرطوب و نرم و همچنین غذاهای خشک مانند کیبل را تهیه و تولید می کند. این غذاها در طعم های گوشت گاو، گوشت ماکیان و غذاهای دریایی عرضه می شود. در سال 1930 یا 1934 میلادی کمپانی فریسکیز غذاهای خشک مخصوص سگ را تولید و به بازار معرفی کرد. در سال 1948 میلادی فریسکیز غذاهای سگ را در قوطی عرضه نمود. فریسکیز اولین غذای خشک مخصوص گربه ها را توسط کمپانی کارنیشن (Caation) در سال 1958 میلادی به فروش رساند و در سال 1973 فریسکیز مایتی داگ(Friskies Mighty Dog) غذاهای قوطی شده سگها را روانه بازار کرد. در سال 1982 میلادی کمپانی کارنیشن کمپانی فنسی فیست(Fancy Feast) را معرفی و راه اندازی کرد. سرانجام در سال 1985 میلادی کارنیشن و فریسکیز توسط کمپانی نستله خریداری شدند و پس از فعالیت های خود را زیر چتر این کمپانی بزرگ ادامه دادند.

غذای گربه Friskies با طعم گوشت و سبزیجات یک غذای کامل برای گربه شما است. این غذا سرشار از پروتئین ، سبزیجات ، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن گربه ها است. غذای خشک گربه فریسکیز به لحاظ ارزش غذایی کامل است و با ذائقه هر گربه ای مناسب است. این غذا دارای امگا 3 و امگا 6  است. این اسید های چرب موجب سلامتی پوست و نرم و درخشان شدن موی گربه ها می شود.

غذای گربه Friskies

+ نوشته شده در   31 مرداد 1401ساعت 6:56  توسط sadegh  بازدید 156 برچسب ها: غذای گربه Friskies,غذای فریسکیز,برند فریسکیز,خرید غذای گربه فریسکیز,

مزیت های سوپ گربه | سوپ گربه پت شاپ دیجی پت

پوچ (Pouch) در زبان انگلیسی به معنای بالش می باشد و یک نوع بسته بندی غذاست. در ایران پوچ به سوپ گربه هم معروفه و حدود 60 الی 70 درصد آن را مایعات تشکیل می دهد.

برخی از گربه ها عادت به آب خوردن ندارند که پوچ گربه به دلیل داشتن درصد زیادی مایع، می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.  پوچ گربه که یکی از انواع غذای مرطوب محسوب می شود، تا حد زیادی شبیه کنسرو گربه است. پوچ و کنسرو گربه با هم تفاوت های کوچکی دارند که آن ها را به دو محصول مجزا تبدیل کرده است.

مزایای سوپ گربه

بسته بندی های سوپ گربه به اندازه یک وعده غذای گربه است و مواقعی که یخچال در دسترس شما نیست، گزینه مناسبی می باشد. زیرا بعد از باز کردن آن، تمام می شود و می توانید بسته بندیش را دور بیندازید.

پوچ گربه بسیار سبک است و هر بسته آن حدود 100 گرم می باشد. و بخاطر حمل راحت آن، خیلی از صاحبان گربه در سفر، خرید پوچ گربه ترجیح می دهند.

هضم پوچ به دلیل بافت نرم و آبکی آن، بسیار راحت است و برای گربه های مریض و بچه گربه ها انتخاب خوبی می باشد.

پوچ گربه بخاطر دلایل گفته شده به شدت محبوب و پرطرفدار است.

خلاصه مزیت های سوپ گربه | سوپ گربه پت شاپ دیجی پت

پس به طور خلاصه مزایای پوچ گربه شامل موارد زیر است:

  • بسته بندی مناسب
  • سبک بودن در هنگام سفر
  • هضم آسان
  • آبکی بودن آن

برای تهیه سوپ گربه کافی است به ادرس اینترنتی پت شاپ دیجی پت مرتجعه کرده و از قسمت سوپ گربه پت شاپ محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سوپ گربه پت شاپ


معرفی غذای گربه Paw Paw

غذاهای تجاری گربه به دو دسته کلی غذای خشک و غذای تر یا کنسروی تقسیم می‌شن. غذای خشک همونطور که از اسمش مشخصه با کمترین میزان رطوبت و به صورت خشک عرضه می‌شه و در نتیجه هم ماندگاری بالاتر و نگهداری راحتتری داره.

به همین دلیل خیلی از صاحبان گربه مخصوصا شاغلین که در طول روز خونه نیستن از غذای خشک برای تغذیه گربه‌شون استفاده می‌کنن؛ چون این غذا اگه داخل ظرف غذای گربه‌تون بمونه و چندین ساعت هم در معرض هوای باز قرار بگیره خراب نمیشه.

ترکیبات غذای خشک گربه بسته به نوع غذای خشک می‌تونه خیلی متنوع باشه، اما در هر صورت باید حاوی ترکیبات و مواد مغذی لازم و مورد نیاز بدن گربه باشه.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتا پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشه و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین ها و مواد معدنی هم می‌تونه به غذا اضافه بشه.

معرفی برند پاو پاو (Paw Paw)

پاو پاو (Paw Paw) یک شرکت معروف ترکیه‌ای‌ست که محصولاتی عالی طبق تکنولوژی روز دنیا از مواد اولیه تازه و طبیعی برای سگ‌ها و گربه‌های شما تولید می‌کند تا در شرایطی سالم رشد کنند.

پاو پاو معتقد است همان طور وجود پروتئین‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز بدن سگ و گربه اهمیت دارد، طعم غذاهای تولید شده نیز از موارد مهمی‌ست که باید به آن توجه شود. به همین دلیل محصولات شرکت پاو پاو طوری تهیه می‌شوند که تا حد امکان خوش طعم بوده و مورد پسند سگ‌ها و گربه‌ها واقع شوند.

کمپانی پاو پاو همچنین گفته است:

ما با احتیاط فراوان به تدارک پروژه‌های تحقیق و توسعه خود به همراه بررسی کنترل کیفیت ادامه می‌دهیم. امکانات ما توسط ISO: 9001 – 14000 – 22000 ،GMP و اتوماسیون جهانی تایید شده است.

غذای گربه Paw Paw

غذای گربه Paw Paw یک رژیم غذایی متعادل و سالم برای گربه ها است که به رشد یکنواخت تغذیه گربه شما کمک می‌کند. این محصول با گوشت مرغ خوشمزه، برنج، سیب و تخم مرغ و فیبر بالا که برای حفظ سلامت دستگاه گوارش و گربه های بسیار حساس بسیار ایده آل است. غذای گربه Paw Paw حاوی پروتئین حیوانی باکیفیت و تورین برای حفظ سلامت دستگاه قلبی عروقی و بینایی و حاوی انواع ویتامین های ضروری دوران رشد است. این غذای برند پاو پاو با کنترل pH برای سلامت دستگاه ادراری و مراقبت از دندان بسیار مفید می باشد. غذای گربه پاو پاو حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است که به سلامت پوست و موی کمک می‌کند.

غذای گربه Paw Paw

+ نوشته شده در   30 مرداد 1401ساعت 7:10  توسط sadegh  بازدید 119 برچسب ها: غذای گربه Paw Paw,خرید غذای گربه Paw Paw,غذای خشک گربه,بهترین غذای گربه,خرید غذای گربه پاو پاو از دیجی پت,

غذای سگ | فروش غذای سگ taste of the wild

برای صاحبان سگ تغذیه سگ یک دغدغه مهم و اصلی محسوب می شود، نکته حائز اهمیت این است باید بدانید قطعا الزامات تغذیه ای سگ بالغ با توله سگ متفاوت است. توله سگ ها برای رشد نیاز به استفاده از مواد مقوی دارند و آن ها باید از غذاهایی که مختص توله سگ ها می باشد تغذیه کنند و همچنین تعداد وعده های غذایی در طی روز توله سگ با سگ بالغ متفاوت است. توله سگ به سگ های زیر 12 ماه یا یکسال می گویند برای تعداد وعده های غذایی، توله سگ های بین 2 تا 3 ماه به 4 وعده غذایی در طی روز، توله سگ های بین 3 الی 6 ماه به 3 وعده غذایی و توله سگ های بین 6 الی 12 ماه به 2 وعده غذایی در طی روز نیازمند می باشند.

در لیست بهترین غذاهای سگ می توان غذاهای زیادی را قرار داد از جمله: گوشت، مرغ، ماهی ، جگر را به عنوان منابع غنی از پروتئین و برنج و سیب زمینی به عنوان منبع کربوهیدرات و برای تامین ویتامین می توان به هویج و سبزیجات اشاره کرد، که هر سه دسته این مواد باید در برنامه غذایی سگ گنجانده شود. شما می توانید از دامپزشکان و متخصصان دیجی پت به آسانی برنامه ای غذایی مختص سگ خود را که یک رژیم غذایی کامل و بالانس شده بر اساس نیازهای سگ، موادغذایی مورد علاقه سگ و همچنین بودجه مالی در نظر گرفته شد دریافت نمایید.

معرفی برند تیست آف د وایلد taste of the wild

غذاهای سگ و گربه تیست آف د وایلدTaste of the Wild در پنج مرکز پیشرفته در ایالات متحده تهیه می شود. دو مورد در کالیفرنیا و هر کدام در میسوری ، آرکانزاس و کارولینای جنوبی. اولویت ما تامین مواد اولیه با کیفیت است. گاهی اوقات ، اینها از تأمین کنندگان جهانی ما می آید. چه جهانی و چه محلی ، ما روابط تنگاتنگی با همه تامین کنندگان خود برقرار می کنیم . و تنها پس از یک فرایند دقیق بررسی با آنها کار می کنیم.

فروش غذای سگ taste of the wild

دیجی پت، یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش غذای سگ taste of the wild فعالیت می کند. برای تهیه این محصول کافی است به آدرس این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

فروش غذای سگ taste of the wild

 

+ نوشته شده در   30 مرداد 1401ساعت 7:1  توسط sadegh  بازدید 159 برچسب ها: غذای سگ,خرید غذای خشک سگ,غذای سگ taste of the wild,خرید غذای سگ taste of the wild,

معرفی آژانس هواپیمایی bluerose

معرفی آژانس هواپیمایی bluerose

آژانس هواپیمایی bluerose بیش از 40 سال است که در زمینه طراحی و اجرای تورهای ایرانگردی و جهانگردی، فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در سراسر ایران و جهان و اخذ ویزای گردشگری کشورهای مختلف فعال است. تخصص و تجربه موفق، استفاده از کارشناسان خبره، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز و توجه دوچندان بر کیفیت خدمات باعث شده است تا آژانس مسافرتی bluerose یکی از برترین فعالان صنعت گردشگری ایران و انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل شود. آژانس bluerose از ابتدای تاسیس و در تمام طول سال‌های فعالیت خود، همواره در تلاش بوده است تا با الگو گرفتن از روندهای جهانی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، رشد و بهبود کیفیت خدمات خود را تضمین کند تا بتواند با ارائه خدمات گردشگری مانند رزرو و خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرواسیون آنلاین هتل، برگزاری تورهای گردشگری و .... سهم بزرگی در زمینه گسترش فرهنگ سفر و گردشگری ایفا کند.

bluerose

تورهای گردشگری

تورهای گردشگری به مقصدهای داخلی و خارجی، یکی از مهمترین خدمات یک آژانس مسافرتی و گردشگری به شمار می‌روند و ما در آژانسbluerose، همیشه تاکیدی فزاینده بر برگزاری تورهای گردشگری با کیفیت داشته‌ایم. این تلاش از یکی از اهداف اصلی آژانس bluerose نشأت می‌گیرد که همواره به دنبال این بوده تا شأن و احترام گردشگران ایرانی در سرتاسر جهان حفظ گردد. به همین دلیل آژانس bluerose با معتبرترین آژانس‌های گردشگری سرتاسر دنیا در زمینه اجرای تورهای خارجی، انتخاب هتل‌های لوکس در مناسب‌ترین نقاط شهرها، رزرو مناسب‌ترین بلیط هواپیما و نیز بکارگیری راهنمایان باتجربه و فرهیخته همکاری دارد و همین موضوع باعث شده تا تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی bluerose زبانزد اهالی سفر و گردشگری باشد. در این 4 دهه که از فعالیت آژانس گردشگری bluerose می‌گذرد، نسل‌های مختلفی از خانواده‌های ایرانی همسفر ما بوده‌اند و سفرهای گروهی blueroseخاطرات خوشی را برایشان رقم زده است. اگرچه در حال حاضر و با همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری Covid-19، برگزاری تورهای گردشگری امکان‌پذیر نیست، اما ما در رزآبی فعالیت خود را متوقف نکرده و در حال برنامه‌ریزی تورهای جدید و متنوع به مقصدهای مختلف هستیم تا به محض امکان برقراری مجدد تورهای گردشگری، در خدمت شما بزرگواران باشیم.

رزرو بلیط هواپیما

اما علاوه بر تورهای گردشگری، رزرو بلیط هواپیما نیز یکی دیگر از خدمات اصلی یک آژانس مسافرتی مانند آژانس رزآبی است. آژانس گردشگری رزآبی از ابتدای فعالیت، نماینده فروش رسمی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی بوده است تا بتواند نیازهای همسفران خود در زمینه خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی را نیز برآورده سازند. کارشناسان بخش بلیط هواپیما
رزآبی با تکیه بر سال‌ها تخصص، آگاهی از قوانین و مقررات پروازهای مختلف و همچنین دسترسی به تمامی سامانه‌های رزرواسیون آماده‌اند تا بهترین بلیت هواپیما را با کمترین زمان توقف و بهترین قیمت برای شما رزرو کنند.اما پیشتر گفتیم که آژانس رزآبی همواره بر استفاده از تکنولوژی‌های نوین تاکید داشته است تا بتواند بهترین خدمات را برای همسفرانش ارائه کرده و رضایت حداکثری آنها را جلب نماید. امروزه با افزایش فناوری‌های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و همچنین تغییر الگوی خرید گردشگران، سامانه آنلاین رزرو بلیط هواپیما آژانس bluerose نیز راه اندازی شده تا شما همراهان عزیز بتوانید مرحله جدیدی از خرید بلیط هواپیما را تجربه کنید. علاوه بر امکانات متعدد در جستجو و انتخاب بلیط هواپیما که به شما این اجازه را می‌دهد تا در این ایام همه‌گیری ویروس کرونا بدون خروج از منزل و به خطر افتادن سلامتتان، بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کرده و راهی سفر شوید. البته در حال حاضر و با توجه به محدودیت‌های موجود در پروازهای خارجی، سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما
رزآبی موقتاً در زمینه بلیط هواپیما داخلی فعال است تا بعد از عادی شدن شرایط، بخش بلیط خارجی این سامانه رزرواسیون آنلاین نیز راه‌اندازی گردد.

رزرو هتلبدون هیچ تردیدی، اقامت یکی از مهمترین بخش‌های گردشگری است و تقریباً تمامی گردشگران برای اقامت در مقصد خود، به هتل و دیگر انواع امکانات اقامتی نیاز دارند. به همین دلیل رزرو هتل نیز یکی از مهمترین خدماتی است که آژانس رزآبی به همسفران خود ارائه می‌کند. ما در آژانس رزآبی به مهمترین سامانه‌های رزرواسیون هتل در سرتاسر جهان دسترسی داریم و قادریم بهترین هتل‌ها را در گوشه و کنار دنیا برای شما رزرو کنیم. اما یکی از مهمترین مواردی که باعث اهمیت رزرو هتل از طریق آژانس مسافرتی رزآبی می‌شود، آگاهی و آشنایی کارشناسان رزرواسیون آژانس رزآبی نسبت به امکانات و موقعیت قرارگیری هتل‌های مختلف در مهمترین شهرهای گردشگری جهان است. ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هتل را با فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری و در مرکز شهرهای مهمی چون پاریس، رم و ... و رزرو کنید تا سفری رویایی را تجربه کنید.ویزای گردشگریاما تمام این خدمات و امکانات، بدون داشتن ویزای گردشگری بدون استفاده خواهد بود و شما بدون در دست داشتن ویزا نمی‌توانید به بسیاری از مقصدهای گردشگری خارجی سفر کنید. بنابراین ویزای گردشگری نیز از دیگر خدمات مهمی است که آژانس هواپیمایی رزآبی به همسفران خود ارائه می‌کند. این روزها دریافت ویزا به یکی از اصلی‌ترین موانع سفر گردشگران ایرانی به کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای اروپایی و حوزه شینگن شده است. آژانس رزآبی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری فعال در حوزه ویزا، آماده ارائه مشاوره و خدمات تخصصی اخذ ویزای گردشگری برای شما عزیزان است. آژانس هواپیمایی رزآبی به دلیل رابطه طولانی مدت و قوی با معتبرترین سفارت‌های فعال در ایران، به عنوان آژانس معتمد و برگزیده سفارت‌های مطرح چون کشورهای اروپایی و حوزه شینگن تبدیل شده است. کارشناسان دپارتمان ویزا با تسلط کامل به جدیدترین قوانین مقررات صدور ویزا و ارائه مشاوره صحیح و دقیق، شما را در دریافت معتبرترین ویزاهای گردشگری چون ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای انگلیس و ... همراهی خواهند کرد.

+ نوشته شده در   23 مرداد 1401ساعت 2:55  توسط sadegh  بازدید 170 برچسب ها: bluerose,رزآبی,آژانس گردشگری رزآبی,شرکت هواپیمایی رزآبی,خرید بلیط ارزان از رز آبی,

تغذیه سگ ژرمن، میزان غذای خشک سگ ژرمن

غذای سگ ژرمن شپرد تشابه زیادی به غذای سگ های نژادهای دیگر نظیر پیت بول، گلدن رتریور ، دوبرمن و امثال این سگ ها دارد. به طور کلی، غذای مقوی برای سگ ژرمن شپرد باید شامل مقادیر مناسبی پروتئین، چربی و اسیدهای چرب، کربوهیدرات، فیبر، مواد معدنی و ویتامین های لازم باشد که به اختصار درمورد آن ها توضیح داده شده است. همچنین بهترین مواد غذایی برای ژرمن شپرد که شامل این مواد میشوند هم در ادامه ذکر شده است.

پروتئین

سگ های ژرمن برای رشد مناسب و حفظ فیزیک بدنی ایده آل به حدود ۲۲ درصد پروتئین با کیفیت، احتیاج دارند که می توانید آن را از طریق منابع حیوانی مانند گوشت مرغ و گاو تهیه کنید. دقت کنید تا این مواد فاقد آلودگی، مواد طعم دهنده و مواد نگهدارنده باشند.

چربی ها

وجود چربی ها برای حفظ سلامت پوست و مو، مفاصل و استخوان و همچنین سیستم داخلی بدن سگ شما ضروری است؛ ولی چربی نباید بیش از ۱۵ تا ۳۰ درصد تغذیه سگ ژرمن شپرد شما را شامل شود؛ چراکه مصرف بیشتر از حد مجاز، باعث چاقی و اضافه وزن سگ می شود. روغن های گیاهی و روغن ماهی چربی های سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ را برای ژرمن شپرد شما فراهم میکند.

کربوهیدرات ها

از سگ های ژرمن شپرد اغلب برای نگهبانی و گارد استفاده میشود؛ پس لازم است مواد غذایی را مصرف کنند که انرژی لازم برای این فعالیت ها را برای آنها تامین کند. مقدار کربوهیدرات ها در غذا سگ ژرمن شپرد باید ۵ تا ۸ درصد باشد که میتوانید آن را از غذاهایی نظیر برنج، سیب زمینی و جو دوسر به دست بیاورید.

مواد معدنی و ویتامین ها

غذا سگ ژرمن شپرد باید شامل میزان مناسبی از مواد معدنی و ویتامین ها باشد. وجود این مواد در غذا برای حفظ سلامت مغز سگ و فعالیت های مربوط به آن لازم است. به طور کلی تامین مواد معدنی و ویتامین ها از راه مصرف گوشت، حبوبات، غلات، سبزیجات و میوه ها امکان پذیر است؛ اما در شرایطی که سگ شما به طور ویژه نیاز به مصرف ویتامین خاصی داشته باشد، با مشورت با دامپزشک میتوانید از مکمل های مربوطه و یا منابع غذایی دیگری که میزان بیشتری از ویتامین خواسته شده را دارا هستند استفاده کنید.

فیبر

از مواد لازم برای حفظ سلامت سیستم گوارشی این نژاد، می توان به فیبر اشاره کرد. علت مهم بودن این ماده برای سگ ژرمن به این علت است که فیبر باعث می شود مدفوع بافت سالمی داشته باشد و به راحتی دفع شود و سگ دچار یبوست و مشکلات ناشی از آن نشود. شما میتوانید فیبر موجود در برنامه غذایی سگ را از راه استفاده از موادی چون میوه ها، حبوبات و انواع سبزیجات نظیر کلم ها تامین کنید.

میزان غذای خشک سگ ژرمن

به طور کلی، تعیین میزان غذای خشک سگ ژرمن به موارد مختلفی بستگی دارد. برای اینکه برنامه ی غذایی سگ شما شامل تمامی مواد لازم جهت تامین انرژی بدن او باشد، شما باید در تعیین تغذیه ی مناسب او به وزن، سن ، میزان فعالیت بدنی و مرطوب یا خشک بودن غذای سگ خود توجه کنید.

همچنین با مصرف مواد مختلف و به مرور زمان در خصوص غذای مورد علاقه سگ ژرمن شپرد، اطلاعات خود را بالا ببرید به این صورت شما می توانید در مواقعی که قصد تشویق کردن سگ خود را دارید از غذای مورد علاقه اش به عنوان جایزه استفاده کنید.

میزان مورد استفاده از غذای خشک ژرمن شپرد، باتوجه به وزن سگ به صورت زیر می باشد:

  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۲۹ تا ۳۳ کیلوگرم : ۳ الی ۵ پیمانه غذای روزانه
  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۳۴ تا ۴۳ کیلوگرم: ۴ الی ۶ پیمانه غذای روزانه
  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۴۳ کیلوگرم و بیشتر: ۵ الی ۷ پیمانه غذای روزانه

باتوجه به میزان ذکر شده، غذا سگ ژرمن شپرد لازم است که در تعداد وعده های متفاوت به سگ داده شود که در ادامه باتوجه به سن سگ، این میزان گفته خواهد شد.
توجه کنید که اگر شما قصد استفاده از غذای مرطوب را دارید، لازم است که یک پیمانه از مقدار گفته شده در بالا کم کرده و بعد به سگ غذا دهید.

 

از سگ های ژرمن در مشاغل مهم نظیر پلیس هم استفاده می شود. بنابراین شناخت غذا سگ ژرمن شپرد و توله سگ ژرمن از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مقاله به توضیح آن پرداخته ایم.
 

وجود چه موادی در غذا سگ ژرمن شپرد لازم است؟

غذا سگ ژرمن شپرد داخل ظرف مخصوص غذا

غذای سگ ژرمن شپرد تشابه زیادی به غذای سگ های نژادهای دیگر نظیر پیت بول، گلدن رتریور ، دوبرمن و امثال این سگ ها دارد. به طور کلی، غذای مقوی برای سگ ژرمن شپرد باید شامل مقادیر مناسبی پروتئین، چربی و اسیدهای چرب، کربوهیدرات، فیبر، مواد معدنی و ویتامین های لازم باشد که به اختصار درمورد آن ها توضیح داده شده است. همچنین بهترین مواد غذایی برای ژرمن شپرد که شامل این مواد میشوند هم در ادامه ذکر شده است.

پروتئین

سگ های ژرمن برای رشد مناسب و حفظ فیزیک بدنی ایده آل به حدود ۲۲ درصد پروتئین با کیفیت، احتیاج دارند که می توانید آن را از طریق منابع حیوانی مانند گوشت مرغ و گاو تهیه کنید. دقت کنید تا این مواد فاقد آلودگی، مواد طعم دهنده و مواد نگهدارنده باشند.

چربی ها

وجود چربی ها برای حفظ سلامت پوست و مو، مفاصل و استخوان و همچنین سیستم داخلی بدن سگ شما ضروری است؛ ولی چربی نباید بیش از ۱۵ تا ۳۰ درصد تغذیه سگ ژرمن شپرد شما را شامل شود؛ چراکه مصرف بیشتر از حد مجاز، باعث چاقی و اضافه وزن سگ می شود. روغن های گیاهی و روغن ماهی چربی های سالم و اسیدهای چرب امگا ۳ را برای ژرمن شپرد شما فراهم میکند.

کربوهیدرات ها

از سگ های ژرمن شپرد اغلب برای نگهبانی و گارد استفاده میشود؛ پس لازم است مواد غذایی را مصرف کنند که انرژی لازم برای این فعالیت ها را برای آنها تامین کند. مقدار کربوهیدرات ها در غذا سگ ژرمن شپرد باید ۵ تا ۸ درصد باشد که میتوانید آن را از غذاهایی نظیر برنج، سیب زمینی و جو دوسر به دست بیاورید.

مواد معدنی و ویتامین ها

غذا سگ ژرمن شپرد باید شامل میزان مناسبی از مواد معدنی و ویتامین ها باشد. وجود این مواد در غذا برای حفظ سلامت مغز سگ و فعالیت های مربوط به آن لازم است. به طور کلی تامین مواد معدنی و ویتامین ها از راه مصرف گوشت، حبوبات، غلات، سبزیجات و میوه ها امکان پذیر است؛ اما در شرایطی که سگ شما به طور ویژه نیاز به مصرف ویتامین خاصی داشته باشد، با مشورت با دامپزشک میتوانید از مکمل های مربوطه و یا منابع غذایی دیگری که میزان بیشتری از ویتامین خواسته شده را دارا هستند استفاده کنید.

فیبر

از مواد لازم برای حفظ سلامت سیستم گوارشی این نژاد، می توان به فیبر اشاره کرد. علت مهم بودن این ماده برای سگ ژرمن به این علت است که فیبر باعث می شود مدفوع بافت سالمی داشته باشد و به راحتی دفع شود و سگ دچار یبوست و مشکلات ناشی از آن نشود. شما میتوانید فیبر موجود در برنامه غذایی سگ را از راه استفاده از موادی چون میوه ها، حبوبات و انواع سبزیجات نظیر کلم ها تامین کنید.

میزان غذا سگ ژرمن شپرد

به طور کلی، تعیین میزان غذای سگ ژرمن به موارد مختلفی بستگی دارد. برای اینکه برنامه ی غذایی سگ شما شامل تمامی مواد لازم جهت تامین انرژی بدن او باشد، شما باید در تعیین تغذیه ی مناسب او به وزن، سن ، میزان فعالیت بدنی و مرطوب یا خشک بودن غذای سگ خود توجه کنید.

همچنین با مصرف مواد مختلف و به مرور زمان در خصوص غذای مورد علاقه سگ ژرمن شپرد، اطلاعات خود را بالا ببرید به این صورت شما می توانید در مواقعی که قصد تشویق کردن سگ خود را دارید از غذای مورد علاقه اش به عنوان جایزه استفاده کنید.

میزان مورد استفاده از غذای خشک ژرمن شپرد، باتوجه به وزن سگ به صورت زیر می باشد:

  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۲۹ تا ۳۳ کیلوگرم : ۳ الی ۵ پیمانه غذای روزانه
  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۳۴ تا ۴۳ کیلوگرم: ۴ الی ۶ پیمانه غذای روزانه
  • سگ ژرمن شپرد با محدوده وزنی ۴۳ کیلوگرم و بیشتر: ۵ الی ۷ پیمانه غذای روزانه

باتوجه به میزان ذکر شده، غذا سگ ژرمن شپرد لازم است که در تعداد وعده های متفاوت به سگ داده شود که در ادامه باتوجه به سن سگ، این میزان گفته خواهد شد.
توجه کنید که اگر شما قصد استفاده از غذای مرطوب را دارید، لازم است که یک پیمانه از مقدار گفته شده در بالا کم کرده و بعد به سگ غذا دهید.

البته بهتر است که برای تعیین میزان غذای مورد نیاز برای سگ ژرمن، با یک دامپزشک مشورت کنید تا به کمک ایشان و باتوجه به شرایط خاص بدنی سگ خود، بهترین برنامه ی غذایی را برای او انتخاب کنید.

تغذیه توله سگ ژرمن ؛ بهترین غذای توله سگ های ژرمن شپرد چیست؟

توجه به رژیم غذایی توله سگ ژرمن شپرد یکی از مهم ترین وظایف صاحبان آنها میباشد. از آنجا که استفاده از غذای سالم و مقوی برای تغذیه یک سگ ژرمن شپرد باعث قدرت بدنی و تناسب اندام او در بزرگسالی میشود، لذا لازم است که به این مطلب به طور ویژه توجه کنیم.

غذای خشک سگ ژرمن

البته بهتر است که برای تعیین میزان غذای مورد نیاز برای سگ ژرمن، با یک دامپزشک مشورت کنید تا به کمک ایشان و باتوجه به شرایط خاص بدنی سگ خود، بهترین برنامه ی غذایی را برای او انتخاب کنید.

+ نوشته شده در   20 مرداد 1401ساعت 6:37  توسط sadegh  بازدید 147 برچسب ها: غذای خشک سگ ژرمن شپرد,خرید غذای خشک سگ ژرمن شپرد, غذای سگ ژرمن شپرد,

پوشک سگ چیست؟

تقریبا ممکن نیست که شما در خانه‌تان سگ نگه دارید، اما از پوشک سگ استفاده نکرده باشید. پوشک چه برای سلامتی خود سگ چه برای نظافت منزل و محیط زندگی سگ لازم است.

پوشک سگ چیست؟

پوشک سگ مثل پوشک بچه، یک کاور پوشیدنی است که قدرت جذب مایعات و ترشحات را دارد. با وجود این محصول، دیگر نگران کثیف شدن محیط با ادرار یا مدفوع نیستید. اما این نکته را فراموش نکنید که این پوشش قرار نیست دائما استفاده شود و کاربرد موقتی و محدود دارد.

پوشک سگ

انواع پوشک سگ

این محصول انواع مختلفی دارد. بعضی از پوشک‌ها برای سگ نر و بعضی دیگر برای سگ ماده مناسب‌تر‌ند. در مجموع پوشک‌ها به دو دسته‌بندی اصلی تقسیم می‌شوند:

  • پوشک‌های قابل شست‌‌وشو
  • پوشک‌های یک بار مصرف

پوشک‌های قابل شست‌‌وشو گران‌تر از یک‌بار مصرف‌ها هستند. بعد از هر بار کثیف شدن باید آنها را بشویید ولی از نظر حفظ محیط زیست، گزینه بهتری هستند. چون آن را بارها می‌توانید استفاده کنید. اما اگر شست‌وشوی پوشک را دوست ندارید می‌توانید از پوشک‌های یک‌بار مصرف استفاده کنید. پوشک سگ یک‌بارمصرف بعد از هر بار استفاده باید دور انداخته شوند در نتیجه از نظر حفظ محیط زیست گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد. قیمت اولیه آنها کمتر از پوشک قابل شست‌وشو است ولی به مرور زمان چون مرتب باید خریداری شود، هزینه آن در مجموع از مدل قابل شست‌وشو هم بیشتر می‌شود.

پوشک‌ها از نظر شکل ظاهری به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

پوشک با بند شکمی

این پوشک‌ها با بند، دور کمر و قسمت میانی بدن سگ بسته می‌شوند. معمولا برای سگ‌های نر از این نوع پوشک استفاده می‌کنند. لایه داخلی آنها یک لایه جاذب است که رطوبت را جذب می‌کند.

پوشک کامل

پوشک کامل تقریبا شبیه به پوشک بچه است و البته سوراخی هم برای دم سگ دارد. حتی بعضی از افراد از پوشک کامل بچه برای سگ استفاده می‌کنند و داخل آن سوراخی برای جای دم سگ ایجاد می‌کنند.

پوشک تسمه‌ای

این پوشک‌ها برای سگ‌هایی استفاده می‌شود که جنب‌وجوش زیادی دارند و خیلی هم راحت نیستند. این مدل با بند، دور گردن و سینه سگ محکم می‌شود و احتمال تکان خوردن و نشت کردن آن کمتر می‌شود.

شرتکس سگ ماده

پوشک سگ ماده علاوه بر اینکه مانع از آلودگی محیط با ادرار و مدفوع سگ می‌شود، معمولا در چرخه فحلی و در زمان خونریزی سگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای این دوره وسیله دیگری به نام شورتکس سگ هم وجود دارد.

+ نوشته شده در   20 مرداد 1401ساعت 6:34  توسط sadegh  بازدید 175 برچسب ها: پوشک سگ,خرید پوشک سگ,انواع پوشک سگ,خرید اینترنتی پوشک سگ,

معرفی غذای سگ رویال فید ارزان

معرفی غذای سگ رویال فید ارزان

غذای سگ رویال فید ارزان، یکی از برندهای با کیفیت بسیار بالای ایرانی در زمینه تولید غذای خشک سگ و گربه میباشد.

این برند که رضایت مشتری های خود را جلب کرده با کیفیت و قیمت مناسب گزینه بهتری برای انتخاب توسط صاحبان حیوانات خانگی میباشد.

این گروه تولیدی یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید انواع غذای خشک سگ فعالیت میکند.

این گروه تولیدی جهت اطمینان خاطر و بهبود کیفیت تولید، اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO22000 و HACCP از سازمان جهانی غذا (WFSO) میباشد.

همچنین با استفاده از تلاش فعالان بخش تحقیق و تسعه (R&D) و با داشتن کادر تخصصی و مجرب، کیفیت محصولات خود را در سطح محصولات بین المللی نگه داشته است.

 

 

 

کیفیت غذای خشک سگ رویال فید

از آنجا که سگ ها حیواناتی طبیعتاً گوشتخوار هستند؛ پروتئین در سیستم غذایی سگ ها نقش عمده ای را ایفا می کند. همانطور که گفتیم غذای خشک سگ رویال فید حاوی درصد های کنترل شده از پروتئین های مورد نیاز بدن سگ ها و توله سگ ها است. از لحاظ درصد چربی، اسیدهای چرب غیر اشباع و ضروری برای سگ ها همچون روغن های امگا ۳ و امگا ۶ در فرمولاسیون غذای خشک سگ رویال فید سلامت پوست و همچنین نرمی و درخشان شدن خز های سگ را به ارمغان می‌آورد.

غذاهای خشک سگ Royalfeed با دانه بندی متناسب، طعم و کیفیت خوب، فاکتور های تغذیه با ارزش و… یک پیشنهاد مقرون به صرفه و اقتصادی به شماست تا نیازهای بدن سگ تان را به خوبی تامین کنید.

+ نوشته شده در   20 مرداد 1401ساعت 6:26  توسط sadegh  بازدید 155 برچسب ها: غذای خشک سگ رویال فید,خرید غذای خشک سگ رویال فید,خرید اینترنتی غذای سگ رویال فید ارزان,برند رویال فید,

اهمیت خرید غذای خشک سگ مونلو

غذای های برند مونلو حیوانات در برزیل تولید شده و جزو برند های معتبر در سطح جهان می باشد. طبق نظر سنجی هایی که در بین صاحبین حیوانات خانگی صورت گرفته مونلو نقش بسیار مهمی دارد. این در حالی است که قیمت عرضه شده روی محصولات غذای خشک سگ مونلو و همینطور غذای خشک گربه مونلو نسبت به سایر برند های مطرح اختلاف قیمت زیادی دارند. البته این نکته رو باید توجه کرد که متاسفانه سایر برندها به دلیل شهرت بیشتر در ایران این اختلاف قیمت زیاد را شاهد هستیم.

غذاهای مونلو همگی سوپر پرمیوم هستند و به سفارش اروپا تولید شده اند و کیفیت بسیار بالایی نسبت به قیمت آنها دارند. امیدواریم این سری از محصولات خوب در کشور ما هم مورد استقبال قرار گیرد تا سایر برندها از باندبازی و انحصار اشخاص خارج شود.

اهمیت خرید غذای خشک سگ مونلو

غذای خشک سگ مونلو برای تمامی نژادها قابل استفاده است و حاوی امگا ۳ و ۶ و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. بهترین غذا برای سگ ها، غذایی است که علاوه بر تامین نیازهای غذایی بتواند به حفظ سلامت عمومی بدن آنها نیز کمک کند.  غذای خشک مونلو حاوی ترکیباتی است که تاثیر ویژه ای بر حفظ سلامت و شادابی سگ ها دارند، بنابراین اگر به سلامت حیوان خود اهمیت میدهید خربد غذای خشک سگ مونلو را فراموش نکنید. این غذا ساخت کشور برزیل بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

خرید غذای خشک سگ مونلو

+ نوشته شده در   19 مرداد 1401ساعت 5:46  توسط sadegh  بازدید 210 برچسب ها: خرید غذای خشک سگ مونلو,غذای سگ مونلو,خرید غذای سگ مونلو,برند مونلو,

فواید استفاده از برس گربه خانگی

داشتن ظاهری شیک و مرتب برای همه انسان ها و حتی صاحبان حیوانات خانگی نیز اهمیت دارد. رعایت مسائل بهداشتی علاوه بر زیبایی تاثییر زیادی بر سلامت پوست و مو دارد. اگر به دنبال ظاهری جذاب برای حیوان خانگی خود هستید باید از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب استفاده کنید یکی از این لوازم آرایشی، برس سگ و گربه  است، که هم برای حالت دادن به مو استفاده می‌شود و هم برای ماساژ دادن، و از همین طریق به گردش خون در بدن حیوان کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید گردش مناسب خون موجب رشد هرچه بهتر مو و سایر اندام‌ها می‌شود و از طرف دیگر موجب شادابی و نشاط می‌شود.

فواید استفاده از برس گربه خانگی

استفاده از برس گربه خانگی بسیار مهم و حائز اهمیت است با این کار به حیوان آرامش میدهید سعی کنیدبا تکرار روزمره این کاری وی را عادت به انجام آن دهید اوایل ممکن است گربه ها از این کار خوششان نیاید اما به مرور زمان عادت خواهند کرد در مراحل اول پوشیدن دستکش بسیار مهم است  چون باعث خارج شدن موهای اضافی بدن وی می شود و در صورت تکرار روزانه با اینکار آرامش پیدا خواهد کرد و عشق و محبت شما را درک خواهد کرد.

برس گربه خانگی

نکاتی که باید در مورد برس کشیدن گربه خانگی رعایت کنید

برس کشیدن را کاری روزمره کنید ، اگر تا کنون این کاررا انجام نمیدادید از الان شروع کنید و هر روز در ساعتی مشخص برای چند دقیقه او را برس بکشید،این کار باعث می شود موهای اضافه جدا و بقیه موها صاف و مرتب شود.

وقتی گربه به سمت شما برای نوازش شدن می آید،برای شروع این کار ابتدا باید از دستکش فر یا پارچه ی کتان برای پوشاندن دستانتان استفاده کنید.
در آخر شما همچنین میتوانید از دستکش مخصوص برس حیوانات استفاده کنید.این مدل از دستکش ها برای جدا سازی موی اضافه از بدن گربه کمک بسیار زیادی میکند.وقتی که گربه به این مدل از دستکش عادت کرد به صورت متناوب از برس و دستکش استفاده کنید.دستکش را در یک دست کرده و با دست دیگر برس را بگیرید و به صورت متناوب یک بار برس کشیده و بار دیگر دست به بدن گربه بکشید(این عمل را تکرار کنید)

این عمل چند روز به طول می انجامد و بعد از آن شما قادر خواهید بود گربه تان را برس بکشید.به مرور زمان دستکش را کنار گذاشته و فقط از برس استفاده کنید.
من به شما پیشنهاد میکنم که با دستکش شروع کنید و سپس آن را به برس تبدیل کنید و این عمل را هر روز تکرار کنید.با این کار به گربه کمک میکنید تا احساس عشق و محبت در آن لحظه بکند نه یک نظافت روزمره.

+ نوشته شده در   19 مرداد 1401ساعت 5:36  توسط sadegh  بازدید 136 برچسب ها: برس گربه خانگی,خربد برس گربه خانگی,بهترین برس گربه خانگی,خرید اینترنتی برس گربه خانگی,

آیا می توانید انواع غذای خشک و مرطوب سگ را با هم مخلوط نمود؟

مخلوط کردن انواع غذای خشک و مرطوب سگ تا زمانی که هر دو گزینه از کیفیت بالایی برخوردار باشند و نیازهای تغذیه ای و سایر نیازهای بهداشتی حیوان خانگی شما را برآورده کنند خوب است.

انواع غذای خشک و مرطوب

آیا می توانم دو برند مختلف غذای سگ را با هم مخلوط کنم؟

کاملا. در واقع ، اگر در حال تغییر مارک یا فرمول غذای سگ هستید و سگ شما دارای شکم حساس است ، این یک روش معمول است که غذای جدید را با غذای قبلی مخلوط کنید ، به طوری که غذای قدیمی شروع می شود و به تدریج غذای جدید بیشتری اضافه می کند. این کار طی چند روز انجام می شود.

آیا می توانم به سگم غذای مرطوب با مارک های مختلف بدهم؟

مخلوط کردن غذای مرطوب با غذای خشک یا مخلوط کردن مارک ها "ناامن" نیست. با این حال، معرفی غذاهای جدید می تواند باعث اسهال شود. نگرانی بزرگتر در اینجا از دست دادن اشتهای سگ شما است. از دست دادن اشتها یکی از اولین نشانه هایی است که حیوانات خانگی ما به ما نشان می دهند که چیزی درست نیست.

  
آیا می توانید غذای خشک و مرطوب سگ را با هم مخلوط کنید؟

با توجه به طیف وسیعی از فوایدی که رژیم‌های غذایی خشک و مرطوب دارند، یک رویکرد تغذیه ترکیبی می‌تواند به سگ شما کمک کند تا بیشترین بهره را از زمان غذا بردارد. ترکیب مرطوب و خشک با رژیم غذایی آن‌ها می‌تواند تنوعی به آن‌ها بدهد، جایی که در معرض بافت‌های مختلفی قرار می‌گیرند که معمولاً بیشتر وسوسه می‌شوند امتحان کنند.

چقدر غذای مرطوب را با غذای خشک سگ مخلوط می کنید؟

اگر با غذای خشک مخلوط کنید، به یاد داشته باشید که یک قوطی 3 اونس جایگزین حدود ¼ فنجان غذای خشک سگ می شود. به ازای هر 10½ تا 10½ پوند از وزن بدن روزانه یک ظرف 12 اونسی به سگ خود بدهید که به دو یا چند وعده غذایی تقسیم شود. برای کمک به حفظ وضعیت ایده آل بدن سگ خود، این مقدار را در صورت نیاز تنظیم کنید.
 

+ نوشته شده در   18 مرداد 1401ساعت 5:52  توسط sadegh  بازدید 144 برچسب ها: انواع غذای خشک و مرطوب,خرید انواع غذای خشک و مرطوب,خرید انواع غذای خشک و مرطوب از دیجی پت ,

نحوه استفاده از قطره آموزش ادرار سگ

توله سگ های کوچک ، سگ های بیمار و سگ های مسن توانایی و شرایط بیرون رفتن زیاد برای دستشویی را ندارند و نهایتا روزانه دو بار میتوان انها را برای دستشویی ازخانه خارج کرد ، پس برای نگه داری از انها در خانه و برای اینکه خانه را کثیف  نکنند خرید سینی ادرار سگ لازم و ضروری است و در کنار ان باید به سگ اموزش داد که چگونه از ان استفاده کند ، این اموزش برای سگ های بالغ و مسن بسیار سخت تر از اموزش به توله سگ هاست . ولی به طور کلی همه سگ ها نیاز به اموزش دارند و گاهی امکان دارد این اموزش موفقیت امیز نباشد و سگ شما دیر یاد بگیرد که این بستگی به نژاد و نوع سگ شما دارد .

 توله سگ ها از سن حدودا ۳ هفتگی برای دستشویی کردن حرکت میکنند و از جایی که هستند دور میشوند بنابراین برای اموزش به سگ از این سن باید به طور محکم  جدی اقدام کنید زیرا دارید کاری را به انها اموزش میدهید که به طور غریزی انها خودشان بلد هستند و توانایی فهمش را دارند ؛ برای اموزش به سگ اول از همه شما نیاز به سینی ادرار سگ دارید ، سینی مخصوص ادرار با توجه به وزن و اندازه سگ شما معمولا متغیر است و مقاوت ان فرق میکند. و در کنار ان باید از قطره های اموزش ادرار به سگ استفاده کنید تا محلی را که باید برای ادرار و مدفوع به ان برود را یاد بگیرد به این صورت که :

روی پدی که در ظرف ادرار قرار میدهید بین ۲ تا ۵ قطره از این قطره اموزش ادرار سگ را میریزید و سگ خود را بعد از غذا خوردن یا اب خوردن بر روی ان میگذارید و حتی بعد از بیدار شدن نیز این کار را انجام میدهید . سگ شما با تکرار اینت کار به سمت بوی این قطره میرود و محل مناسب را یاد میگیرد. باید توجه داشته باشید که ظرف ادرار سگ شما باید به اندازه کافی از ظرف غذا و اب و محل خوابیدنش دور باشد ؛ زیرا سگ ها به طور غریزی میدانند نباید در جایی که میخوابند و غذا میخورند ادرار کنند .

نحوه استفاده از قطره اموزش ادرار سگ :

  1. دو قطره از محصول  را روی روزنامه سا پد مخصوص ادرار بچکانید
  2. روزنامه یا پد اغشته به قطره آموزش ادرار سگ را نزدیک محل خواب سگ قرار دهید تا وقتی از خواب بیدارشد بوی اون رو حس کنه
  3. صبر کنید تا کارش را انجام دهد و روزنامه جدی بگذارید
  4. هر دو یا سه روز روزنامه اغشته به قطره رو مقداری به جایی که میخواهید سگ در انجا ادرار کند نزدیک کنید ( حدودا ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر )
  5. با تکرار این کار سگ شما به طور کامل محل ادرارش را یاد میگیرد .

قطره آموزش ادرار سگ

نحوه اموزش ابتدایی برای رفتن به محل ادرار برای توله سگ ها :

توله سگ ها به طور حتم پس از نوشیدن مایعات یا بیدار شدن از خواب و در عرض نیم یا یک ساعت پس از خوردن غذا ادرار یا دفع مدفوع می کنند ، لذا در این موقع حیوان را به محلی که برای ادرارکردن در نظر گرفته اید منتقل کنید و نگه دارید . این محل ممکن است قسمتی از منزل که توسط ورزنامه پوشیده شده باشد یا اینکه محلی خاص برای حیوان تعبیه شده باشد . قبل و بعد توالت کردن با توله سگ بازی کنید و در حین حال کلمات خاصی را به زبان بیاورید . این کلمات بعدها به عنوان فرمان یا علامتی جهت توالت کردن به کار خواهد رفت ، اما دقت کنید که این فرمان یا فرمانهای دیگر کاملا متفاوت باشند .

+ نوشته شده در   18 مرداد 1401ساعت 5:42  توسط sadegh  بازدید 124 برچسب ها: قطره آموزش ادرار سگ,خرید قطره آموزش ادرار سگ,راهنمای استفاده از قطره آموزش ادرار سگ,

آشنایی با تور کنیا 1401

تور کنیا 1401 همراه با آژانس رز آبی

تور کنیا 1401

جمهوری کنیا با مساحتی بالغ بر ۵۸۲۶۴۶ کیلومتر مربع، در شرق قاره آفریقا قرار گرفته است که از جنوب با کشور تانزانیا، از غرب با اوگاندا، از شمال غربی با سودان، از شمال شرقی با سومالی، از شمال با اتیوپی و از شرق با اقیانوس هند همسایه است.
آب و هوای کنیا در تور کنیا 1401
آب و هوای مناطق ساحلی کنیا گرم و مرطوب، و مناطق شمال و شمال شرقی بسیار گرم و خشک است، گرم‌ترین دوره از جولای تا آگوست می‌باشد و کنیا از فوریه تا مارس سردترین روزهایش را تجربه می‌کند با توجه به این اطلاعات میتوانید بهترین زمان برای تور کنیا 1401 انتخاب کنید .
دین و زبان مردم کنیا
73٪ مردم کنیا مسیحی، 19٪ بومیسم و 6٪ مسلمان هستند و زبان های رسمی آنان سواحلی و انگلیسی است.
زبان سواحلی عضوی از خانواده زبان‌های بانتو است و در شرق و تا حدودی مرکز آفریقا به‌کار می‌رود. علاوه بر عربی، واژه‌های زبان‌های فارسی، آلمانی، هندی و انگلیسی نیز وارد این زبان شده‌است.
اقتصاد کنیا
شیلینگ واحد پول در کنیاست، در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴، کنیا شاهد وخیم‌ترین شرایط اقتصادی بود، اما با شروع به کار رئیس جمهور کیباکی در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۲، دولت کنیا اصلاحات اقتصادی را از سر گرفت و اوضاع کمی بهبود بخشید.
پایتخت کنیا
نایروبی پایتخت کنیا درابتدا به عنوان یک اردوگاه بر سرخط راه‌آهن بنیاد شد و امروزه از شهرهای اصلی قاره آفریقا و از مراکز اصلی مالی، سیاسی و اجتماعی آن است.
جاذبه های گردشگری  تور کنیا 1401
پارک ملی نایروبی
حدود 50 گونه از حیواناتی که در حال انقراض هستند و بیش از 400 گونه پرنده در این پارک از  نگهداری می‌شوند.

پارک اوهورو
اوهورو زیباترین و معروف‌ترین پارک درون شهری نایروبی است.

ذخیره ملی ماسای‌مارا
سالانه هزاران گردشگر برای دیدن کوچ سالانه گورخرها و کل‌های یالدار به پارک ملی ماسای مارا می‌آیند.

مالیندی
ساحل مالیندی در کرانه اقیانوس هند با آب‌ زلال و شفاف و تفریحات آبی از جاذبه های گردشگری کنیا محسوب می‌شود.

پارک ملی هیلز گیت
این منطقه حفاظت شده از لحاظ حیات وحش منحصربفرد، صخره‌های شیب دار، گذرگاه‌های تنگ و ستون های بازالتی حائز اهمیت است.

جزیره لامو
شهر لامو یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کنیاست که هیچ خیابان و خودرویی در آن وجود ندارد و مردم با چرخ و موتور در کوچه های باریک آن تردد می‌کنند.

پارک ملی ساوو
ساوو یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ملی در جهان است و مقصدی ایده‌آل برای کسانی که به حیات وحش علاقه‌مندند محسوب می‌شود.

دریاچه ناکورو
فراوانی جلبک‌ در دریاچه ناکورو تعداد بسیاری از فلامینگوهای کوچک را جذب می‌کند که همین پرنده ها از جاذبه های کنیا محسوب می‌شود

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 17 مرداد 1401ساعت 20:19  توسط sadegh  بازدید 165 برچسب ها: تور کنیا , تور رز آبی , تور گردشگری , تور های خارجی , تور های داخلی , تور رز آبی,

آشنایی با غذا گربه و خرید اینترنتی غذای گربه taste of the wild

خرید اینترنتی غذای گربه taste of the wild در دیجی پت و آشنایی با غذا گربه 

خرید اینترنتی غذای گربه taste of the wild

تعریف غذای خشک مورد نیاز گربه

با توجه به اینکه شما محل زندگی گربه تان را محدود کرده اید و اجازه پرسه زدن در طبیعت و یا حتی خیابان های شهرتان را به او نمی دهید تا غذای مورد علاقه خود را پیدا کرده و از آن استفاده کند، باید حتما با مشورت یک دامپزشک و درک رفتار حیوان خانگی خود به دنبال تامین غذای مورد علاقه او باشید.

با اینکه در ادامه مطلب ما شما را با نکاتی مهم جهت انتخاب و خرید اینترنتی غذای گربه taste of the wild  آشنا خواهیم کرد اما بد نیست بطور کلی بدانید که این نوع از غذاها اصولا داری چیزی بین ۶ تا ۱۰٪ آب در کنار ترکیباتی همچون: گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، دانه های مغذی، مواد ویتامینه و همچنین مکمل های تقویتی هستند که در نهایت بصورت خشک و با روکشی مزه دار شده جهت استقبال گربه از محصول تهیه و در بسته بندی های استانداردی به بازار عرضه می شوند.

نکات مهم هنگام خرید غذای خشک گربه

نوع گربه:

  • اولین نکته ای که هنگام خرید غذای خشک گربه باید به آن توجه نمایید، نوع گربه ای است که از آن به عنوان حیوان خانگی خود استفاده می کنید.
  • یادتان باشد گربه ها دارای انواع مختلف و نژادهای گوناگونی هستند که هر کدام ذائقه غذایی خود را دارند.
  • پس برای عدم آسیب رسانی به آنان و بد غذا کردن و یا کلا از بین بردن اشتها در گربه خود، حتما با مشورت یک دامپزشک به سراغ انتخاب غذا و تهیه کردن آن برای گربه ملوس خود بروید.
  • ناگفته نماند که جنس نر و ماده بودن گربه نیز بر وی علایق غذایی خود بسیار موثر است.

سن گربه:

  • فاکتور مهم بعدی در خصوص خرید غذای خشک گربه مربوط به سن و سال گربه می شود.
  • بطور کلی گربه شما یا بچه گربه است و یا در گروه سنی گربه بالغ، شیرده و یا پیر قرار می گیرد.
  • در هر ۴ حالت شما باید به دنبال تهیه کردن غذایی باشید تا نیازهای جسمانی آنان را تامین نماید.

مواد تشکیل دهنده:

  • نکته مهم بعدی که خیلی باید به آن توجه کنید و برایش وقت صرف کنید، مطالعه مواد تشکیل دنده غذای خشک گربه است که همیشه طبق استانداردهای جهانی باید بر روی بسته غذایی آنان درج شده باشد تا شما با مطالعه آن ها مناسب ترین محصول ممکنه را برای گربه تان انتخاب نمایید.
  • اصولا بر روی این نوع از بسته های خوراکی یک جدول غذایی ترسیم شده است که میزان موادی همچون: پروتئین ها، کربوهیدرات ها، فیبر، کلسیم، سدیم، پتاسیم، میزان چربی و … درج شده است و شما باید با توجه به نوع و سن و سال گربه ای که در خانه دارید، بهترین محصول غذایی را برای وی انتخاب و خریداری کنید.

وزن خالص غذا:

  • امروزه در کشورمان شما می توانید با برندهای مختلف داخلی و خارجی مواجه شوید که اقدام به تولید غذای خشک گربه و عرضه آن به بازار مصرفی ایران نموده اند.
  • بدیهی است که اختلاف قیمتی میان محصولات تولید شده داخلی با خارجی به دلیل وجود تعرفه های وارداتی وجود دارد اما با این حال شما باید به دقت محصولات غذایی حیوان خانگی خود را مشاهده کرده و با مقایسه آن با دیگر برندهای موجود در بازار و مناسب بودن وزنی آن به نسبت قیمتش، محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

دارای تاییدیه معتبر:

  • حواستان را خوب جمع کنید و از خرید محصولات غذایی بی کیفیت و فاقد استاندارد برای حیوانات خانگی خود جدا پرهیز کنید!
  • یادتان باشد غذای گربه یا هر حیوان دیگری که در محیط امن خود نگهداری می کنید، حتما باید از یکسری استانداردهای لازمه برخوردار باشد و مهر تاییدیه سازمان غذا و دارو کشور را نیز دارا باشد.
  • این تاییدیه در محصولات غذایی غیر ایرانی، باید از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا صادر شود.

قیمت غذای خشک گربه:

  • قیمت غذای خشک گربه با توجه به تمامی مواردی که ما در این مطلب به شرح و توضیح آنان برایتان پرداختیم، تعیین می شود.
  • با این حال توصیه می کنیم همواره با مشورت دامپزشک اقدام به خرید و تهیه یک غذای مناسب با ذائقه خورد و خوراک حیوانتان نمایید.
  • یادتان باشد تضمین سلامت جسمی گربه خانگی شما بر عهده خودِ شما بوده و نباید در خرید غذای مورد نیاز او خساست به خرج دهید

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 16 مرداد 1401ساعت 1:29  توسط sadegh  بازدید 204 برچسب ها: غذا سگ , غذا گربه , غذا حیوانات ,آشنایی با کنسرو سگ,

اسپات یعنی چی ؟ و در معاملات چه معنایی دارد ؟

اسپات یعنی چی ؟ و معرفی آن در دلفین وست 

اسپات یعنی چی

 

در بازار های مالی راه های مختلفی برای معامله کردن وجود دارد که یکی از آنها اسپات و دیگری فیوچرز است. در این بخش به صورت کامل تفاوت اسپات و فیوچرز را با هم بررسی کردیم.به طور کلی در بازار ارز دیجیتال معاملات به دو دسته اسپات (نقدی) و فیوچرز (آتی) تقسیم میشوند. تفاوت اصلی اسپات و فیوچرز در این است که اسپات روش سنتی معامله است اما فیوچرز آینده ترید و روشی نوین است که کامل تر درباره این دو در آموزش ارز دیجیتال رایگان صحبت کرده ایم. 

 

معاملات اسپات (Spot)

در بخش اول تفاوت اسپات و فیوچرز میریم سراغ پاسخ سوال اسپات یعنی چی ! معاملات اسپات که از جمله ساده ترین معاملات هستند به این معنا هست که شما کالا یا در بازار های مالی سهام یا ارز دیجیتالی را خریداری میکنید و آنچه که خریداری کرده اید برای شما ثبت میشود.

در مثال ساده تر می توانیم خریداری دلار را بررسی کنیم. معامله اسپات به این معنا است که هنگامی که دلار ۱۵۰۰۰ تومان است ۱۰۰۰ دلار خریداری کنید. شما به صراف ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان میدهید و همان لحظه دلار ها به شما داده میشوند. شما باید دلارها را نگه دارید. چنانچه قیمت دلار بالا برود سرمایه شما بیشتر میشود و هنگامی که قیمت دلار پایین بیاید سرمایه شما کاهش پیدا میکند.

در چنین معاملاتی تنها در صورتی که قیمت دلار افزایش پیدا کند شما سود خواهید کرد در غیر این صورت ضرر میکنید و از سرمایه شما کم میشود. با مثالی که زدیم متوجه میشویم که تمام صرافی هایی که در ایران هستند فقط از معاملات اسپات پشتیبانی می کنند و امکان معامله فیوچرز حداقل برای افراد عادی وجود ندارد.

اصطلاحات معاملات اسپات

Spot trading: سبک معاملاتی اسپات

Spot price: قیمت لحظه ای که برای خرید و فروش استفاده میشود

Spot market: بازاری که تمام معاملات آن نقدی است مثل صرافی های کشور ایران

جمع بندی اسپات

معاملات اسپات نقدی هستند و شما هر آنچه که خریداری کرده اید تحویل میگیرید. این نوع معاملات یک طرفه هستند و شما قادر هستید فقط از افزایش قیمت آن ها سود بگیرید. معاملات اسپات با قیمت لحظه ای معامله می شوند و قیمت هر تغییری كند دارایی شما اگرچه ارزشش کم یا زیاد میشود اما کمیت آن تغییری نمیکند.

معاملات فیوچرز (Futures)

حالا در تفاوت اسپات و فیوچرز نوبت به معاملات فیوچرز میرسد. معاملات اسپات دقیقا نقطه مقابل بازار های اسپات هستند زیرا در بازار های اسپات شما هر آنچه که خریداری کرده اید را تحویل میگیرید اما در معاملات فیوچرز شما در قرارداد زمانی را در آینده برای تحویل آنچه که خریداری کرده اید معین میکنید و مبلغی را به عنوان ضمانت نامه پرداخت میکنید.

به زبان ساده تر میتوانید از نوسانات بازار درآمد داشته باشید به شرطی که به اندازه کافی آموزش دیده باشید و بتوانید به بهترین صورت ممکن آینده قیمتی بازار را پیش بینی کنید. در این بازار افرادی که بهتر اموزش دیده اند و در تحلیل و پیش بینی بازار توانایی بالاتری دارند همیشه از سایرین موفق ترند در نظر داشته باشید اگر می خواهید بازار ارز های دیجیتال را کامل آموزش ببینید، حتما آموزش رایگان ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

 در معاملات فیوچرز یا آتی مفهومی به نام اهرم یا لوریج وجود دارد که به این معنی است که صرافی به شما مقدار مشخصی پول قرض میدهد به عنوان مثال ۵۰۰۰۰ دلار از صرافی میگیرد و با آن یک بیت کوین خریداری میکنید زمانی که قیمت بیت کوین به ۶۰۰۰۰ دلار رسید میفروشید و ۱۰۰۰۰ دلار شما سود کرده اید.

البته همه چیز به این سادگی که گفته شد نیست و قوانین و شرایط خاص خودش را دارد اما روال کلی معاملات با لوریج به این صورت است.به یاد داشته باشید برخلاف بازار اسپات که دارایی شما ثابت است وفقط ارزش آن تغییر میکند در بازار فیوچرز احتمال به صفر رسیدن حساب شما و از دست دادن سرمایتون وجود دارد به همین دلیل است که تمامی افراد اصرار به آموزش کافی قبل از ورود به این بازار را دارند.

اصطلاحات معاملات فیوچرز

  • Long Position: به معنی ورود به پوزیشن خرید(buy)
  • :Short Position: به معنی ورود به پوزیشن فروش (sell)
  • Leverage: ضریب اهرمی که سرمایه شما را چندین برابر میکند و به سبب آن سود و زیان شما نیز به نسبت ضریب اهرمی آن افزایش میابد.
  • Call margin: کال مارجین یا اصطلاح رایج تر آن لیکویید شدن به این معنا است که ضرر های شما بیشتر از سرمایه شما است و صرافی حساب شما را میبندد و سرمایه شما عملا به صفر میرسد.

در معاملات فیوچرز اصطلاحات دیگری نیز وجود دارد که مربوط به چارت قیمتی است که میتوانیم به چند مورد اشاره کنیم:

Sell stop: محدوده مشخصی است در روند نزولی بازار که اگر بازار به آن محدوده برسد مطمئنا از آن محدوده پایین تر نیز می رود پس این پوزیشن را تنظیم می کنیم تا بعد از آن محدوده وارد پوزیشن فروش شود. 

Sell limit: محدوده مشخصی است در بازار صعودی که اگر قیمت به آن محدوده برسد بر میگردد و دیگر بالاتر نمیرود پس این پوزیشن را تنظیم میکنیم تا زمانی که به این محدوده رسید وارد پوزیشن فروش شود.

Buy stop: محدوده مشخصی است در روند صعودی بازار که اگر بازار به آن محدوده برسد مطمئنا از آن محدوده بالاتر نیز می رود پس این پوزیشن را تنظیم می کنیم تا بعد از آن محدوده وارد پوزیشن خرید شود. 

Buy limit: محدوده مشخصی است در بازار نزولی که اگر قیمت به آن محدوده برسد بر میگردد و دیگر پایین تر نمی رود پس این پوزیشن را تنظیم میکنیم تا زمانی که به این محدوده رسید وارد پوزیشن خرید شود.

+ نوشته شده در  شنبه 15 مرداد 1401ساعت 13:09  توسط sadegh  بازدید 191 برچسب ها: اسپات یعنی چی, آشنایی با معاملات , دلفین وست , اتریوم , رمز ارز,

بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ با قیمت مناسب

رز آّی و معرفی بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ

بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ

 

 

سنت پترزبورگ را می توانیم پایتخت فرهنگی روسیه بنامیم. لوکس ترین و پر امکانات ترین هتل های جهان در این شهر قرار دارند و هر ساله گردشگران زیادی با تور روسیه به روسیه سفر می کنند. سنت پترزبورگ  در شمال غربی روسیه واقع شده و طی سال های 1712 تا 1918 پایتخت روسیه بوده است.

اکثر مراکز تفریحی و تاریخی سنت پترزبورگ در سازمان فرهنگی یونسکو ثبت شده و طبق اطلاعات موجود، در سال 2018 پذیرای بیش از 8 میلیون گردشگر از سراسر جهان بوده است. شهری که از شروع جنگ جهانی اول تا شش سال پس از آن “پتروگراد” و سپس قبل از شروع جنگ جهانی دوم تا سال 1991 میلادی “لنینگراد” و پس از سقوط ولادیمیر لنین (نظریه‌پرداز حزب کمونیسم و بنیانگذار دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی) به “سنت پترزبورگ” تغییر نام داد.

سنت پترزبورگ در سال 1703 به دستور “پتر کبیر” ساخته شده و به دلیل نقش ویژه اش در جنگ جهانی دوم در دفاع مقابل یورش آلمان ها از اهمیت بالایی در تاریخ روسیه برخوردار است. زمستان هایی طولانی دارد و تابستان هایی معتدل و از پر جمعیت ترین شهرهای شمالی در جهان است. برخی از مراکز فرهنگی و گردشگری مهم سنت پترزبورگ شامل موزۀ روس، کاخ کنستانتینوفکسی، کلیسای سنت ایزاک، کاخ پترهوف، کاخ کاترین، خانه ‌موزۀ داستایفسکی، موزۀ ارمیتاژ، تئاتر مارینسکی و … است که همگی آنها هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری هستند.

اگر هوس سفر به سنت پترزبورگ را کردید و به دنبال خرید بلیط هواپیما روسیه هستید، با خواندن این مطلب می توانید علاوه بر هواپیما، هتل های مناسب اقتصادی مورد نظرتان را هم پیدا کنید و سفری خاطره انگیز را به قلب فرهنگی روسیه تجربه کنید.

 

هتل آپارتمان هپی پوشکین سن پترزبورگ «Apartment Happy Pushkin»

هتل آپارتمان هپی پوشکین یکی از بهترین انتخاب ها است. دارای اتاق هایی با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت WI-FI است و تنها 12 دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع سنت ایزاک «St. Isaac’s Cathedral» فاصله دارد. هتل از فضای داخلی عالی با سقف بلند (ارتفاع سقف تاکف)، مبلمان و کاشی کاری های تزئینی برخوردار است و برخی از اتاق های آن در جهت رضایت مسافران به حمام آبگرم اختصاصی مجهز شدند. در فاصله نزدیک به هتل آپارتمان هپی پوشکین مغازه و فروشگاه های مختلفی را می توانید پیدا کنید و دو تئاتر ماریینسکی «Mariinsky» و هرمیتاژ «Hermitage» در چند قدمی محل اقامت شما قرار دارند. هتل دارای پارکینگ رایگان است و برای افراد علاقه‌مند به کلیسا، تاریخ، معماری و هنر، بازدید از بنای تاریخی دریا سالار تیمسکی «Admiral teyskiy» یک انتخاب عالی محسوب می شود.

هتل آزیموت سنت پترزبورگ «Azimut Hotel Saint-Petersburg»

هتل آزیموت سنت پترزبورگ  یکی از بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ در کنار رودخانه فونتانکا «Fontanka» واقع شده و با 18 طبقه و 557 واحد اقامتی از بلندترین ساختمان های موجود در منطقۀ تاریخی سنت پترزبورگ محسوب می شود. از نظر مکانی فقط دو ایستگاه مترو با مرکز شهر فاصله دارد و دارای چشم اندازی وسیع با امکاناتی مثل رستوران و WI-FI است. تمام اتاق های هتل آزیموت داری میز کاری، تلویزیون و حمام اختصاصی است و اگر به پول نیاز داشتید، می توانید از دستگاه های خودپرداز (ATM) نصب شده در هتل برای انجام امور مالی خودتان استفاده کنید. هتل آزیموت کمتر از 10 دقیقه تا ایستگاه متروی بالتیسکایا «Baltiyskaya» فاصله دارد و از خدمات ترانسفر فرودگاهی پشتیبانی می کند.

هتل سنت پترزبورگ  «Saint-Petersburg Hotel

نمایی عالی و بی نظیر از سنت پترزبورگ (Saint Petersburg) و رودخانه نِوا، در کنار اتاق ها بزرگ اولین چیزی است که مسافرین مقیم در “هتل سنت پترزبورگ” با آن مواجه می شوند. هتل سن پترزبورگ، از اتاق های مدرن با تجهیزاتی همچون تلویزیون متصل به شبکۀ کابلی، میز و نشیمن گاهی با زاویه دید گسترده به رودخانه نِوا برخوردار است و تمامی خدمات این هتل به صورت 24 ساعته به مسافرین ارائه می شود. ایستگاه قطار فینالیاندسکی «Finlyandsky» و موزۀ آرمیتاژ حدود 2 کیلومتر تا محل هتل فاصله دارند و از این جهت دسترسی خوبی به نقاط مختلف دارد. هتل سن پترزبورگ از هتل های مناسب و اقتصادی برای سفر به شهر سنت پترزبورگ محسوب می شود و می تواند خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند.


آشنایی با سقف دوقلو در دلفین وست

سقف دوقلو چیست ؟

سقف دوقلو

 

 

الگوی سقف دوقلو یک الگوی بازگشتی نزولی یا Bearish Reversal است. این الگو در انتهای روند صعودی تشکیل شده و می‌تواند باعث منفی شدن بازار بشود. نام‌های متنوعی برای این الگو وجود دارد که بعنوان مثال می‌توان به نام‌هایی مانند سقف دوقلو، سقف دوگانه، سقف مضاعف، دوقلوی سقف، الگوی M، دوگانه‌ی سقف و غیره اشاره کرد.


الگوی سقف دوقلو از دو قله هم‌سطح، مشابه، متوالی، هم‌اندازه و مجاور بهم تشکیل می‌شود. این قله‌های هم‌سطح درواقع اصابت قیمت را  به یک سطح مقاومت  مستحکم نشان می‌دهند. قله‌ها باید هردو ماژور و اصلی بوده و نوک آنها تقریبا با یکدیگر هم ارتفاع باشد. اندازه قله‌ها چه به لحاظ ارتفاع عمودی و چه به لحاظ تعداد کندل، نباید بایک‌دیگر تفاوت خیلی زیادی داشته باشد.

 

در یک بازار صعودی انتظار داریم سقف‌ها و کف‌ها مرتبا بالاتر بیایند. بنابراین اولین باری که معامله‌گران دچار شک و تردید می‌شوند هنگامی است که ناتوانی قیمت را برای تولید سقف بالاتر مشاهده می‌کنند. سپس هنگامیکه بازار در آخرین نزول، کف قبلی‌اش را از دست می‌دهد، شک معامله‌گران تبدیل به یقین گشته و از به پایان رسیدن روند صعودی مطمئن می‌شوند. فروش جمعی معامله‌گران در این شرایط منجر به افزایش فشار نزولی سنگینی می‌شود که روند نزولی جدید و قدرتمندی را آغاز می‌کند.

 

معمولا به قله ها در این الگو Head یا «سر» می‌گویند. به همین دلیل یکی دیگر از نام‌های متنوع این الگو «الگوی دو سر» یا Double Heads است. به دره‌ای که در وسط الگو جای دارد اصطلاحا خط گردن یا Neck Line می‌گوییم. این خط در‌ واقع آخرین سطح حمایت و آخرین کفِ دست نخورده‌ی بازار را نشان می‌دهد. سیگنال فروش دقیقا پس از شکسته شدن خط گردن به وقوع خواهد پیوست. در تصویر زیر می‌توانید تشکیل الگوی سقف دوقلو را بر روی نمودار زوج ارز یورودلار در تایم فریم پنج دقیقه مشاهده نمایید.

 

پس از شکسته شدن خط گردن معمولا شاهد ریزش قیمت خواهیم بود. این نزول ممکن است بلافاصله ویا متعاقب بوسه وداع به خط گردن، رخ بدهد. شکسته شدن خط گردن در بازارهای دوطرفه، معمولا با افزایش حجم معاملاتی همراه می‌شود. سرعت گام‌های حرکت قیمت نیز هنگام شکسته شدن خط گردن تندتر خواهد شد. همین امر موجب می‌شود شیب نزولی نمودار در آخرین حمله به سمت خط گردن بیشتر از شیب آخرین صعود باشد. اغلب بازیگران اصلی در همان قله نخست از بازار خارج شده اند بنابراین حجم معاملاتی در قله دوم به مراتب کمتر از قله اول است.

ممکن است قله ها دقیقا با همدیگر هم‌سطح نباشند و معمولا تفاوت جزیی بین ارتفاع قله‌ها توسط تحلیلگران مورد اغماض قرار می‌گیرد. در بازار بورس که عموم معامله‌گران اغلب از تایم‌فریم روزانه در معاملات خود استفاده می‌کنند، فاصله زمانی بین قله‌ها معمولا دو الی شش هفته به طول می‌انجامد. اختلاف ارتفاع عمودی قله‌ها نیز اگر بین ۲ تا ۵ درصد باشد مورد پذیرش تحلیلگران قرار می‌گیرد.

الگوی دوقله قرار است روند صعودی را بطور کامل معکوس نماید بنابراین بین اندازه این الگو با اندازه روندصعودی، باید یک تناسب معقول وجود داشته باشد، به اینصورت است که اندازه الگوی دوقله باید حدودا ۲۰ الی ۲۵ درصد اندازه روند صعودی قبلی باشد. بنابراین از الگوهای دوقله که بیش از حد کوچک ویا بیش از حد بزرگ باشند نمی‌توان انتظار داشت که نقش بازگشتی خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

 

قانون الگوی سقف دوقلو

 

هنگامیکه خط گردن به سمت پایین شکسته شود، روند صعودی کاملا معکوس گشته و تبدیل به روند نزولی خواهد شد. در اینصورت انتظار داریم قیمت حداقل به اندازه فاصله قله ها تا خط گردن، به نزول خودش به سمت پایین ادامه دهد. هرچند که این صرفا کمترین تارگت مورد انتظار است و معمولا حرکت نزولی قیمت بسیار بیشتر از این نیز ادامه خواهد یافت.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 13 مرداد 1401ساعت 0:29  توسط sadegh  بازدید 208 برچسب ها: سقف دوقلو , رمز ارز , کف دوقلو , سر و شانه , دلفینوست ,

آشنایی با ورود به دمو فارکس در دلفین وست

ورود به دمو فارکس همراه با دلفین وست 

 ورود به دمو فارکس

 

حساب دمو فارکس چیست؟

 

با داشتن یک حساب تمرینی رایگان، می توانید چگونگی انجام معاملات دربازارهای فرابورس ارز و اونس طلا را تجربه نمائید،  
این امر باعث می شود تا با فضا و محیط کار نرم افزار معاملاتی متاتریدر بیشتر آشنا شده و فرصت های معاملاتی بازار فارکس را از نزدیک لمس نمائید.  
شما می توانید با داشتن یک حساب آزمایشی فارکس یا حساب دمو در بروکر فیبوگروپ از نرخ های زنده دلار، یورو، پوند و اونس طلا مطلع شوید و با دسترسی به نمودارهای معاملاتی آنها، روند نوسانات بازار را زیر نظر داشته باشید. 

در حسابهای دمو فارکس می توانید استراتژی های معاملاتی و پیش بینی های خود را همانند شرایط موجود در حساب های واقعی با نوسانات زنده بازار بدون هیچ گونه ریسکی ارزیابی نمایید. توجه داشته باشید که شرایط حسابهای تمرینی مشابه شرایط بازار واقعی بوده و تنها مبلغی که کارگزار حساب شما را شارژ نموده برای تمرین بیشتر و آشنائی شما با فضای بازار می باشد. 

حساب دمو به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با پلتفرم معاملاتی آشنایی بیشتری پیدا کنند و در محیطی لایو، استراتژی‌ها و مهارت خود را آزمایش کنند. از آنجا که در حساب دمو از پول مجازی استفاده می‌شود، معامله‌گران می‌توانند معاملاتی بدون ریسک را در این حساب تجربه کنند. تازه واردان و معامله‌گران حرفه‌ای به دلایل مختلف از حساب دمو استفاده می‌کنند اما باید بگوییم که استفاده از این حساب‌ها با معایبی نیز همراه است.

 

مزایای ورود به دمو فارکس

حساب‌های دمو گزینه‌های بسیار خوبی برای تمرین هستند. در این حساب‌ها می‌توانید نسبت به حساب‌های واقعی، ریسک بیشتری را انجام دهید و استراتژی‌های مختلفی را امتحان کنید. افراد تازه کار، می‌توانند با پیگیری پیشرفت‌های خود و به کار بردن ایده‌های بهتر، خود را برای سرمایه‌گذاری در دنیای واقعی آماده کنند.

ممکن است شما فردی باشید که تحقیقات زیادی را در زمینه انجام معاملات انجام داده‌اید اما باید به این مسئله توجه کنید کسب تجربه در این زمینه نقش بسیار ویژه‌ای دارد.

ورود به دمو فارکس رایگان هستند: شما می‌توانید ورود به دمو فارکس  خود را بدون پرداخت هزینه‌ای و به صورت رایگان باز کنید. هدف بروکرها از رایگان کردن این خدمات، کسب آمادگی بیشتر معامله‌گر برای ورود به بازارهای اصلی معاملات است. از آنجا که اکثر معامله‌گران در همان بروکری که حساب دموی خود را باز کرده‌اند، حساب اصلی خود را نیز باز می‌کنند، بنابراین هرچه آمادگی معامله‌گر بیشتر باشد، بروکر سود بیشتری کسب می‌کند.

استفاده از استراتژی‌های گوناگون در حساب دمو: اینترنت پر از اطلاعات مختلف درباره استراتژی‌های معاملاتی است. برخی از معامله‌گران استراتژی اسکالپینگ را ترجیح می‌دهند در حالی که دیگران ممکن است معاملات سویینگ و … را ترجیح دهند. ممکن است ویدیو یا موضوعی را درباره استراتژی که تاکنون امتحان نکرده‌اید، ببینید و در نظر شما مفید باشد. در چنین شرایطی، حساب دمو، بهترین راه حل برای امتحان استراتژی‌های جدید بدون ریسک کردن با پول واقعی است.

افتتاح حساب دمو فارکس

باز کردن حساب دمو سریع و آسان است: باز کردن حساب دمو بسیار آسان است زیرا بروکرها برای باز کردن این حساب، اطلاعات مورد نیاز برای باز کردن یک حساب واقعی را از معامله‌گر دریافت نمی‌کنند.

بیشتر آنها  برای باز کردن این حساب، تنها به نام، آدرس ایمیل و کشور شما نیاز دارند. بنابراین، فقط در عرض چند دقیقه می‌توان فرم افتتاح حساب را پر کرد و اطلاعات ورود به سیستم را دریافت کرد.

برای آزمایش اندیکاتورها از آن استفاده کنید: اندیکاتور، بهترین زمان ورود به بازار را نشان می‌دهد و در صورت استفاده صحیح مفید است.

برخی از این اندیکاتورها به صورت رایگان در دسترس هستند، اما ممکن است بسیاری از ارائه دهندگان از شما بخواهند هزینه آنها را پرداخت کنید. مسئله این است که شما به عنوان معامله‌گر نمی‌دانید که این اندیکاتور به درستی کار می‌کند یا خیر. به همین دلیل، بسیاری از معامله‌گران آنها را در حساب دموی خود آزمایش می‌کنند تا به این نتیجه برسند که آیا اندیکاتور مورد نظر؛ گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است ؟

حساب دمو به ندرت منقضی می‌شود: بیشتر بروکرها به شما اجازه می‌دهند که به مدت نامحدود با حساب دموی آنها معامله کنید اما برخی از بروکرها ممکن است انقضایی ۳۰ روزه برای دموی خود در نظر بگیرند و یا در صورت غیر فعال ماندن حساب دموی معامله‌گر بعد از چندین روز، دسترسی فرد را به این حساب باطل کنند.

در بسیاری از مواقع، در صورت رو به رو شدن با این شرایط، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی، مجدداً همان حساب را فعال کنید و از آن استفاده کنید، در غیر این صورت، می‌توانید در کمترین زمان، یک حساب دموی جدید باز کنید.

معایب حساب دمو

حساب‌های دمو معامله‌گران را برای تجربه کردن احساسات در معاملات حساب اصلی، آماده نمی‌کنند:

زمانی که با پول واقعی معامله می‌کنید، تحت فشار هیجانات و احساسات زیادی قرار می‌گیرید. اگر ضرر زیادی را تجربه کنید، بسیار ناراحت می‌شوید و اگر برنده شوید، هیجان زده خواهید شد. به یاد داشته باشید که حساب دمو نمی‌تواند شما را برای این هیجانات آماده کند زیرا در این حساب معامله‌گر با پول واقعی کار نمی‌کند. تجربه چنین احساساتی می‌تواند برای برخی از معامله‌گران شوک آور باشد.

در حساب‌های دمو اسلیپیج یا تاخیر را تجربه نمی‌کنید: در یک حساب لایو، معامله‌گران ممکن است در زمان نوسانات زیاد بازار و یا انتشار یک رویداد خبری مهم، اسلیپیج را تجربه کنند.

همچنین، سرعت پایین اینترنت نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در زمینه قیمت‌گذاری شود. همه چیز در حساب دمو با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد، بنابراین ممکن است معامله‌گر در حساب لایو، با چنین مشکلات جدیدی رو به رو شود.

به استفاده از حساب دمو بیش از حد عادت کرده باشید: برخی از معامله‌گران به دلایل مختلف از جمله منصرف شدن از سرمایه‌گذاری در دنیای واقعی یا از دست دادن انگیزه، هیچ گاه از حساب دمو به حساب لایو نمی‌روند.

مسئله این است که برخی از معامله‌گران در حساب آزمایشی خیلی راحت هستند در نتیجه، برای مدت طولانی به انجام معاملات با آن ادامه می‌دهند. معامله‌گران معمولاً سرمایه خود را در یک حساب دمو به صورتی متفاوت اداره می‌کنند.

توجه داشته باشید، زمانی که با پول واقعی معامله می‌کنید، همیشه از روشی ثابت برای اداره پول و سرمایه خود استفاده نمی‌کنید. ممکن است حرکت یا روشی در حساب دمو مناسب باشد اما اجرای آن با پول واقعی، حساب شما را تحت ریسک قرار دهد. این مسئله می‌تواند درک افراد و نتایج آنها  را در حساب لایو تغییر دهد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 12 مرداد 1401ساعت 1:35  توسط sadegh  بازدید 159 برچسب ها: دلفین وست , حساب دمو , رمز ارز , ارزدیجیتال , اتریوم,

آشنایی با خرید غذای گربه در دیجی پت

خرید خرید غذای گربه مناسب 

 

 

خرید غذای گربه

 

 

 غذا یکی از مهمترین عوامل زندگی سالم و طولانی است و باید غذای همه موجودات، مناسب و بر اساس سیستم بدنشان باشد. غذای گربه نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان صاحب یک گربه باید به فکر تغذیه مناسب گربه خود باشید.

غذای گربه‌ها می‌تواند بسته به شرایط و سنشان متفاوت باشد، غذای بچه گربه با غذای گربه بالغ متفاوت است همچنین غذای گربه باردار و یا شیرده نیز باید متفاوت باشد برای خرید غذای گربه مناسب  باید ویژگی های آن را بشناسید .

غذای خشک گربه

غذای خشک گربه که کبیل هم نامیده ‌می‌شود، یکی از انواع غذای گربه است و نسبت به غذاهای کنسروی ارزان‌تر است. غذای خشک گربه، ترد و کوچک است و به بیسکوییت های کوچک شبیه هستند. معمولا گربه‌ها سخت با این غذا ارتباط برقرار می‌کنند و خیلی از گربه‌ها به سادگی این غذا را نمی‌خورند.

مواد تشکیل دهنده این نوع غذا عمدتا پروتئین است که بسته به طعم غذای خشک گربه می‌تواند شامل گوشت، مرغ و یا ماهی باشد حتی می‌تواند ترکیبی از دو یا چند پروتئین نیز باشد، معمولا در غذای خشک گربه مواد دیگری مثل غلات، شیر و مواد معدنی نیز وجود دارد.

کدام غذا را برای گربه انتخاب کنیم؟

راحتی در غذا دادن به گربه

اگر به دنبال راحتی هستید، خرید غذای خشک گربه را انتخاب کنید. شما می‌توانید به راحتی غذا را در یک ظرف بریزید و بعد به دنبال کار خود بروید، گربه شما هر وقت گرسنه شد خودش به سراغ ظرف می‌آید و غذایش را می‌خورد. فقط مراقب باشید که غذای خشک با آب مخلوط نشود زیرا باعث رشد باکتری می‌شود.

مواد نگهدارنده غذای خشک گربه

چون غذاهای خشک ماندگاری بیشتری دارند، به مواد نگهدارنده بیشتر نیز نیاز دارند اما از موادی همچون ویتامین E، ویتامین C و رزماری به عنوان نگهدارنده‌های طبیعی استفاده می‌شود.

غذای خشک گربه برای سلامتی دندانشان

غذای خشک برای سلامتی دندان گربه‌ها بهتر است اما اگر گربه شما مسواک نمی‌زند و یا خیلی کم مسواک ‌می‌زند رژیم غذایی مربوط به سلامت دندان بسیار محدود می‌شود.

حیوانات خانگی ما اعم از گربه‌ها بخشی از خانواده ما هستند و ما باید به سلامتی و رژیم غذایی آنان توجه کنیم همانطور که به سلامت و رژیم غذایی خودمان و دیگر افراد خانواده توجه ‌می‌کنیم. اگر ‌می‌خواهید گربه شما سالم و پر انرژی باشد و هزینه‌های دامپزشکی رفتن را به حداقل برسانید، باید به غذای گربه خود توجه ویژه‌ای کنید، اگر میخواهید به گربه خود غذایی بدهید حتما درباره اش تحقیق کنید و مطمئن شوید که برای گربه‌ها خطری ندارد، همچنین با بررسی و خواندن جدول ارزش غذایی کنسروها و یا غذاهای خشک از سالم و مفید بودن آن غذا مطمئن شوید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 10:26  توسط sadegh  بازدید 167 برچسب ها: غذا گربه , غذا سگ , غذا خشک گربه , غذا خشک سگ , غذا حیوانات,

ایردراپ چیست ؟

آشنایی با ایردراپ

ایردراپ

 

هم اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، حتما از ارزش بالای ارز های دیجیتال شنیده اید. اما شاید ندانید که همین رمز ارز های با ارزش می تواند به صورت رایگان نیز در اختیار شما قرار گیرد! در بسیاری از مواقع تیم توسعه دهنده پلفترم های ارز دیجیتال، به منظور بازاریابی و یا معرفی پلفترم خود، ارز های دیجیتالی را در قالب ایردراپ(airdrop) یا جایزه و پاداش در اختیار کاربران شبکه می گذارند. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل با ایرداراپ ها و نحوه دریافت آن ها آشنا شوید.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ ها به چندین روش عرضه می شوند. یکی از این روش ها، ایردراپ بدون انجام کار است! در این مدل ایردراپ ها، شما بعد از مدتی متوجه می شوید که مقداری ارز دیجیتال به یکی از کیف پول هایتان اضافه شده است، به همین دلیل شروع به تحقیق و پرس و جو در رابطه با ارز دیجیتالی که به حساب شما واریز شده، می کنید. این کار شما دقیقا هدف تیم ارائه دهنده ایردراپ است. در واقع تیم توسعه دهنده قصد دارد با دادن ایردراپ، ارز دیجیتال و یا پلفترم خود را بر سر زبان ها بندازد و افرادی زیادی را با پروژه خود آشنا کند.

اینکه بعد از دریافت ایردراپ، شما به پروژه جذب شوید یا نه، بستگی به پروژه و انتخاب شما دارد. اما مدلی دیگر از ایردراپ وجود دارد که در ازای انجام یک سری کارها به شما داده می شود. برای مثال به شما گفته می شود تا یک سری کارها مانند: فالو کردن اکانت اینستاگرام، ریتوییت کردن پست توییتر، ثبت نام در کیف پول و .... انجام دهید و در ازای انجام آن ها، مقداری ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت کنید.

 

هدف از ایردراپ

معرفی ارز دیجیتال جدید(ICO)

 استفاده از ایردراپ برای بازاریابی رمز ارز های جدید(ICO)، یک استراتژی متداول است. در این روش، تیم توسعه دهنده برای پیشرفت توکن خود، لازم دارد تا افرادی را با توکن خود آشنا و جذب پروژه کند. لذا تصمیم می گیرد که در قبال انجام یک سری کارها، مقداری از توکن خود را به صورت رایگان به کاربران شبکه بدهد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 10 مرداد 1401ساعت 9:49  توسط sadegh  بازدید 145 برچسب ها: آشنایی با ایردراپ , رمز ارز, ارزدیجیتال , بیت کوین , بورس,